torsdag 25. september 2008

Håndlaget hos Emmas Verden

Har en del ting på butikken som jeg har laget selv og muffinsene har jeg sydd i forskjellige farger, 2 størrelser..Koser meg når jeg kan sette meg ned ved symaskina og lage nye ting..
Muffinsene er søte som pynt på kjøkkenet under en osteklokke eller så kan barna kose seg og late som de baker muffins selv..Har ikke knapper på toppen,men litt stoff med vatt under(så den blir litt forhøyet) for jeg er så redd de små skal få knappene i halsen..

Englevingene fra Tilda er kjempesøte og populære..Kan brukes av små engler eller er fine bare som pynt..
Her har jeg laget hjerter i mange varianter.Noen broderer jeg på,bruker linstoff,gamle dongeribukser mm.Strykemerker er også fine å bruke..
Her er en koselig krok i butikken med litt innslag av rødt og rosa...Hjertene er også laget av meg ;) Maileg kaninen har tatt seg en klatretur i stigen.. :)

Håper å få tid til å sy masse nå fremover til jul..det er ei koselig tid vi går i møte..Ha en fin kveld..

Klem Anne ;)

5 kommentarer:

Hulda sa...

Du har veldig mye fint i butikken! :)

Unknown sa...

Du er virkelig produktiv, butikken din ser koselig ut, særlig likte jeg de søte muffinskakene i prikkete stoff. Jeg er på jakt etter prikkete stoff som er grått med hvite prikker, vet du hvor jeg kan få tak i det?
Klem..Ellen

Cathrine sa...

Her var det masse fint!
Fin blogg har du å.

Klem Cathrine

Unknown sa...

Jeg skal kontakte stoff og stil, takk for tipset. Du spurte on hvilke bøker jeg har skrevet, hobby bøkene "Sy av pledd" og "Sy av håndkler" har jeg laget sammen med Hilde Reier. Nå holder jeg på med en Hobby/interiørbok som handler om gjenbruk. Den kommer ut i Januar 2009, og jeg kommer helt sikkert til å vise noen bilder fra den på bloggen min når det nærmer seg utgivelse. Da kan du få et inntrykk av boken og se om den kan være noe for deg.
Klem...Ellen

Alven sa...

Hei :-) Takk for koselig kommentar :-) Utrolig imponert over alle tilda tingene du har sydd :-) Har mange syprosjekter på gang jeg også,så nå må jeg bare finne mer tid :-) Bestilte meg alle Tilda bøkene,men ble mest inspirert av de tre siste. De første er nok blitt litt for "gammeldagse" om man kan kalle de det :-) Ha en fin helg :-)legger deg til på siden min :-)