onsdag 24. september 2008

Tilda og Maileg

Denne Tilda engelen sydde jeg til jul ifjor...håper å få tid til å sy noen iår også.Kjekke julegaver..Har sett at det har kommet en ny type også..må se å få fatt i mønsteret..Det er noe med disse englene,bare liker dem så godt..vet at det blir gjort litt "narr" av oss som liker dem,men det går ikke noe innpå meg :)
Maileg er en anna favoritt..Dette er den minste kaninen og den har fått den søteste gamle dukkeseng..Gleder meg til det kommer varer fra Maileg,masse fint både kaniner og julepynt..

Idag har vi feira Markus som ble 15 år,med kaker og fullt hus..Koselig å samle hele slekta :)

Snakkes...Klem Anne :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Jeg liker også Tildaer, men mine ender oft eopp uten vinger da! Søt kanin også! Kos deg!

Solveig sa...

Kjempe fine begge to! Og for en herlig liten seng:);)

Ha en fortsatt fin torsdags kveld!