torsdag 5. mars 2009

Da er Tildastoffene på plass..


Da er endelig Tilda stoffene på plass i butikken :) Den nye disken er ferdigmalt og den ble kjempefin!!! Har også bestilt inn en del tilbehør som en trenger for å lage forskjellig fra den nye Tilda boka..

Her er de nydelige stoffene :) Har bestilt inn flere,men noen stod i rest og kommer om en liten stund..Har så vidt begynt å kutte opp litt stoff,greit å ha noe ferdig skjært..


Koselige Tilda bokser..velkommen skilt og skjønne grønne telysholdere..Nydelige nostalgiske kort..

Det lukter deilig lavendel i butikken..Tilda`s småposer med tørket lavendel..fint å ha inn i håndsydde hjerter :) Gammeldagse treklyper..
Har mye å gjøre for tiden.Butikken skal gjøres litt om nå som Tilda kroken tar ganske mye plass :) Lørdag den 14. mars har Emma`s Verden 1-års dag..så da blir det feiring med masse tilbud,kaffe og kaker for de som tar turen innom butikken!!!
Så her er det bare å henge i ;)
Imorra er det fredag allerede..ukene flyr avgårde :) Vil ønske dere alle en fin fredag..kos dere og nyt helga!!! Er du i nærheten så er du hjertelig velkommen til Emma`s Verden ;)
Klem Anne ;)




19 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Å, snadder!

Du, det er godt mulig jeg kommer innom på lørdagen ;o)
Skule gjerne tatt de stoffene i bedre øyesyn!

Jeg skal gjøre meg til kjenne!

Nå er det natta. Ha en knall dag i morgen, været er jo upåklagelig da.

Epleklem

liven sa...

Det er synd jeg ikke bor i nærheten av deg!!
Skulle gjerne tatt en tur i butikken din ja!!
Så kjekt å få inn disse stoffene da.....er så mange søte!!
Ønsker deg en fin feiring av 1 års dagen og lykke til videre:o)

Klaffen sa...

Så masse fint! WOW, tilda stoffen er jo nesten så skjønne at man kan ha de liggende framme til pynt bare. ingen skam å handle, men la det ligge nå:) LURT:) Endelig fredag ja. kjenner det på kroppen at det tar på med pakking, jobbing, skole/sfo og andre aktiviteter. men nå er det en uke igjen, så dette blir BRA! Klem og god helg til deg

Monika sa...

hmmmm... kor lekkert
Smil og god helg fra monika

Randi sa...

Heia Anne!
Årre,her var det mykje fint du,nydlege farger da!Ja dette må vere ein draum for dokke sydamer;))
Å du,disken din vart kjempe fin!
Håper ellers alt er bra!
Du må kose deg,prøve å slappe av i helga no da!!God helga klem frå meg!

Hulda sa...

Så mye flott, Anne! Butikken ble virkelig lekker med alt det nye du har tatt inn. Jeg tror jeg må handle litt stoff fra deg. Hos Panduro må man kjøpe hele meter, men du selger kanskje halvmetere også? Herlige farger, og vakre bilder.

Villa von Krogh sa...

Du har mye lekkert! Får lyst til å gå inn i pc`n og ende opp i butikken din....
Lurer på en ting.. Hvordan er de stoffene å bruke til stoltrekk? Er de slitesterke?
Ha en fin dag!
Anine

Anita sa...

Åh! Sååå nydelig! I love Tilda!! OG GG!! Ha en fin helg!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Øy! med alle de stoffene sån lett tilgjengelig skjønner jeg godt du koser deg. Jeg blir veldig inspirert av stoffer. egntlig alle materialer. Da koker det over med ideer oppi topplokket her. Problemet er å vite hvem som er vedrdt å sette ut i livet. Tilda er hvertfall en sikker vinner.

Ha en toppers sy helg
klem

moa sa...

hei anne -
så spennende med alle tilda-stoffene du har fått inn...
takk for koselig hilsen, og ha en god helg!

moaklem

Hege sa...

da har jeg like greit sett igjennom hele bloggen din og nytt alle bildene. Kjempe inspirerende. Også fant jeg ut at butikken din ikke er så langt fra brattvåg hvor mannen min kommer fra. Så om tid og stunder skal jeg nok få tatt meg en egen mamma tur til butikken.

Dette var så inspirerende at jeg skal ta fram Tildas bøkerne mine å sy muffins og engelvinger. De kronene du hadde sydd var jo hlet nydelige. Så jeg må nok ønske meg den nye tildas boka også.

Har du flere av stjernene til juletreet og de rødekopphånddukene med prikker igjen fra jula?

mvh Hege Dalhaug

Guttemamma sa...

Som du har stelt fint istand!! Synes lang vei at du koser deg med alt det fine i butikken!! Ha en flott helg! klem

Christinas låvebutikk sa...

Hei Søte Anne!
Herreligheten, du har vel hjerte av gull!! Det var jo ikke nødvendig å takke meg for de krusene da! Jeg ble så glad! En nydelig start på helgen! Tusen takk! Så flink du er!

Fint det ble i butikken din!
Håper det går bra i butikken din. (Tviler ikke på det, utrolig bra utvalg du har!!)
Ha ei nydelig helg!

God klem fra ei du har gjort glad!

Jeanette sa...

Åå, så fint det har blitt! Gleder meg til å komme innom og se på forandringene, du har vel kanskje fått inn noe nytt siden sist også.

God helg:)

Magdalena sa...

åååhhh ssåååååå fiiint....
herlige godbiter....


ha en skjønn helg ,
stor klem fra magny

Villa Drømmeverden sa...

Elsker de nye tilda stoffene- jeg har akk sydd kjøkkengardiner av det rosa stoffet med roser og det rosa m prikker. Skal legge ut bilde, ble så fint og vårlig. Så du kommer nok til å selge masse!

Ha en super helg;)

Christinas låvebutikk sa...

Ett spørsmål: Syr du hjerter på bestilling du? Kunne tenkt meg flere!! De var skjønn!
Natta klem!

Tove sa...

Så mykje lekkert!!! Eg har ikkje tenkt å sy Tilda-dokke, men ser for meg at eg kunne fått nokre fine liftgardiner utav fleire av stoffa i sortimentet!

Ynskjer deg ei god helg! Klem

Christinas låvebutikk sa...

De var sååå fine! Kan jeg velde tilda stoffer også!
Hva er prisen på tilda boka? Skal høre med ei venninne som var innom meg og elsket hjertene om hun skal ha noen! (Pris hvis hun spør?)
Du skal få høre fra meg! Snill du er!!