tirsdag 10. mars 2009

En vårlig hilsen fra meg..

Her kommer en liten vårlig hilsen fra meg i butikken ;) Nå når Tilda stoffene har kommet inn i butikken og når jeg dekker på med litt fra Greengate så blir det skikkelig vårstemning her... Gleder meg til å kunne være mer ute i hagen med barna og når alt begynner å vokse og gro..
Klosterklokken har begynt å komme opp i hagen,de er bare nydelige..

Jeg venter varer fra Greengate og Maileg,håper de er rett rundt hjørnet ;)

Ha en fin tirsdag alle sammen!!!

Klem Anne ;)

11 kommentarer:

h.espe sa...

Ja, dette var vårstemning!!! Så mye flott du har fått inn i butikken :o)

Ha en flott uke videre!

Klem fra meg

Ida sa...

Så herlig! Det må være en drøm å drive interiørbutikk mot våren - alt det vakre som kommer inn :) Jeg hadde nok ikke klart å styre meg .. men man lærer seg vel det etterhvert :-)!!

Gleder meg også til vårligere vær, slik at vi kan være mer ute å leke med barna! :)

Klem

Ingrid sa...

Vårlig hilsen tilbake til deg!!! :) Koselig at du delte litt vårstemning med oss - spesielt når man ligger med ørebetennelse og forsøker å trøste seg med at det snart blir mildt og hageliv! :)

Hulda sa...

Virkelig et flott bilde! Herlige ting du har satt sammen. Gleder meg til å få pakken fra deg!

Emmeline sa...

Herligheten:)
Det er i Møre og Romsdal det skjer skjønner jeg? Knallfine bilder fra butikken din. Nå har jeg sittet her og surfet LENGE du har jo alle mine favoritter? Fantastisk.

Tusen takk for kjekk hilsen på bloggen min. Jeg er klar med en epost hvert øyeblikk;)

Millas hem sa...

Ja, det var en vårig bild,med härliga färger!
Kul att kika här!

Kram Camilla

Randi sa...

Heia Anne!
Tusen takk for helsinga frå deg,god støtte og trøyst!!
Men årre,du har fått så mykje fint seg eg..ja å eg har fretta det på tlf og,fekk tlf frå Ørsta igår;)))
Å du,so knall gøy å sjå/lese i avisa da;))Artigt!
Å rommet til Emma er no mega søtt,akkurat sånn eit nusslegt jente rom skal vere,veldigt bra!!
Håper du nyter og koser deg i fine veret,det er topp du!!
Ha ein fin kveld Anne!Klem!

Lill sa...

Dette var vår du:0) Og GG vel kva kan eg seie. HEILT NYDELEG. Kosa meg med det eg handla hos deg. Nyt kvelden
Sil frå Lill

Jeanette sa...

Hei Anne!
Kjempefin reportasje i Sulaposten:) Må være SÅ stas for Emma å vise frem det fine rommet sitt! Fin annonse også, det lokker nok mange innom butikken;)

Klem fra Jeanette

Cathrine Aksnes sa...

vårstemning er det beste av alt!!! og for et flott jenterom Emma har.. virkelig koselig.

Linn's lykke sa...

Vååååår, det er lenge til her som jeg bor, fremdeles en meter snø... Men får kose meg med tanken og med å se på slike lekre bilder.
Vi er heldige som har fått tvillinger ja:-) Savner å prate med noen med tvillingerfaring, mye jeg lurer på som er annerledes enn med førstemann! Gleder meg til å lage jenterom...en mammadrøm det!!
Ligger en utfordring til deg på siden min..
Ha en god dag og en koselig helg!!