mandag 30. mars 2009

Gammelt og nytt...

Her har benken fått seg noen puter..Maileg engelen er så heldig å få seg en nydelig vogn i den fineste blågrå farge :)



Blondene var jeg så heldig å få på kjøpet på en loppis i Sverige og skjeene og kakespadene er fra forskjellige loppiser..
Disse gamle skjeene og kakespadene pusser jeg ikke..jeg synes de blir så fine når de får denne patinaen ;)




Jeg har mange gamle putetrekk,men vet av erfaring at det ikke er noe lurt å ha alle i benken..for det er ikke lenge de er hvite og fine når mine kjekkeste småtroll flyr rundt med de rene fingrene sine ;) De blå/hvit stripete putene fra Jysk kjøpte jeg ifjor og de er så anvendelige og fine både inne og ute...



Her ligger salmeboka til farmor og et gammelt bokmerke som har vært Besta mi sitt..Jeg er så glad for å ha arvet dem for gamle ting betyr enda mer når de har tilhørt noen du er glad i :)
I dag har jeg vært hos kiropraktiker igjen..ryggen krangler titt og ofte..MEN denne uka blir bra for jeg venter varer fra House Doctor,Jeanne d`Arc,Greengate og Krasilnikoff!!!
Jeg ønsker dere alle en strålende uke!!!
Klem Anne ;)



12 kommentarer:

Hulda sa...

Så mye fint! Likte de putene i benken, vogna fra maileg er jo skjønn da. Fint å ha de gamle tingene. Fine bilder du har tatt.

moa sa...

hei anne -
så herlige bilder fra deg, mye vakkert..enig, patinaen blir bare så fiiiin uten sølvpuss!
God bedring med ryggen, håper timen hos kiropraktor hjelper!
moaklem

liven sa...

Hei Anne:o)
så koselige bilder av loppisfunn og arvesaker:o)
Koselige ting å ha!!
Disse putene har jeg også....i både blå og røde! Bruker de masse!!
God bedring med ryggen.....pleier å hjelpe med hjelp av kiropraktor:o)

Mette sa...

Så mye lekkert det var her! Kjempefin slagbenk (i en nydelig gråfarge)og søte Maileg-kaniner! Kjøpte min første Maileg-kanin til datteren min her om dagen og har tenkt å strikke og sy klær til den. Koselig syssel om dagen, når jeg likevel er hjemme - og en fin måte å få brukt opp stoffrester på...

Ønsker deg en god kveld!

Randi sa...

Heia Anne!
Kor det går med deg no,bedre håper eg?
Å du...shit den benken din vart knall fin!!!
Å dette gammle sølvet MÅ vere sånn som det er ja!Oss og har sånnt sølv her,det har min arvet etter si bestemor,ja å ho var 100 år når ho døde for 9 år sidan,å ho igjen arvet etter si tante frå Ålesund...så det er ur gammalt:-))Men eg SKAL nok på loppis til søta bror denne sommaren og ja;))
Eg har hatt totalt blogg tørke...ingen ingen ting og blogge om:(( " Eg vil eg vil men får det ikkje til".....ja ja...Eg beundra ALLE dokke andre!! Skulle no ha vore der å sette alle ny varene dine Anne,spes det du får frå JD :-))
Oss reiser til Bjorli på torsdagskveldkjem heim tirsdag over helga!Men oss " snakkast":-) Pass på ryggen no da!!!!
God klem til deg!

Maliva`s verden sa...

Oh her var det mye fint både av gammelt og nytt..Go`bedring til deg fra Maliva

Anonym sa...

Så mye fint å se på. Jeg kikker ofte innom bloggen din. :)

LIVS LYST sa...

Nydelig benk og HERLIG farge på den!!

Hilsen Ljo :O)

Hanna sa...

Fina bilder!
Hanna

Magdalena sa...

nydleige bilder,- godis for øyet..!
ser på dette som skatter eg også,- nå nyter eg bildene dine,- bare vakre ting så langt øyet ser...
klem, magny

LIVS LYST sa...

Det er lett å lære seg å hekle! I alle fall slike enkle ting som jeg driver med. Men det blir koselig det også!

Ha en fin vår og soldag!
Hilsen Ljo

Guttemamma sa...

Et UTROLIG vakkert innlegg, Anne!! Pass på ryggen....klem så lenge