lørdag 28. mars 2009

Håndlaget påskepynt..

Jeg har laget noen Tilda fugler som får være påskepynt i butikken..eller det er vel egentlig fugler du kan ha året rundt :) Har plukket inn litt bjørk og det ble fint med fuglene hengende i bjørka ;) Fargene er lyse og fine..vet ikke om det finnes så mange lysblå fugler,men her hos Emma`s Verden finnes de i hvert fall ;)

Her har de jammen tatt seg en flytur og havnet oppunder taket... ;)



Jeg har som sagt ikke noe gul påskepynt i butikken,men har da noen egg som er håndlaget av meg :) De er i 3 forskjellige størrelser og er pynta litt forkjellig...Det er jo mange bloggere som har laget sånne egg,så det er mye inspirasjon å finne hos mange flinke bloggere...



En liten krans ble til et midlertidig rede...





Måtte også prøve meg på noen egg med stoff..de ble kjempesøte :)
Nå er det helg for meg også..Jeg skal lage pizza og vi får koselig besøk av gode venner..både små og store..Det blir kjekt :)
Ha en fortsatt fin lørdag!!!
Klem Anne...


12 kommentarer:

Guttemamma sa...

Nydelige saker i butikken!! Har du brukt decopagelime på stoffet og??Kos deg med besøk, vi skal og ha i kveld!!KLem

Prinsesse Elin sa...

Nydelige og nydelige farger. Jeg tenkte tanken men så er det meg å fikse det å lage mer enn to ting av samme sak. Da går jeg fort lei. Å det er ikke noe kult med bjørkekvister med to fugler i. Jeg nøyer meg med å berundre dine jeg. Ha en nydelig dag. Klem fra Elin:O)

h.espe sa...

Så flotte ting du har laget til butikken! Nydelige tilda-fugler, og påskeeggene jeg jo sååå flotte!

Ønsker deg en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

Christinas låvebutikk sa...

Så flink du er Anne!
God helg;0)

Ps sitter med en kopp Green Gate tea, den nye! Anbefales!!

LIVS LYST sa...

Så gøy påskepynt! Jeg har også en sånn gren her i stuen min. Kanksje den også kan bli påskefin?!
Man blir jo så inspirert av alt det fine man ser her inne!

Ha en veldig fin dag!
Hilsen fra Ljo :O)

Hjerterom sa...

Så fine fugler og egg du har laget!
Ble såå koselig i butikken :)
Flink du er :)

Siw

Hulda sa...

Fuglene var kjempefine! Jg likte også godt eggene som du har trukket i stoff. En god idè!

Lill sa...

Hei hei.
Jammen santen lagar du mykje flott der ute i vågen:0) Likte både fuglane og egga eg. Ikkje noko gult i min heim heller til påske, tek ein off-white påske eg.. hihi
Smil til deg

Anonym sa...

Så søte de fuglene og hjertene var. Tror jeg må få ryddet hobbykroken frem, så det går ann å sy ;)
Eggene var kjempefine, har du brukt servietter?
Ha en fortsatt fin kveld og helg.
Klæm

Klaffen sa...

Og du er like kreativ, som alltid! Herlige bilder fra ei herlig dame. Ønsker dere en strålende søndag. klem i fleng

moa sa...

hei anne -
så masse herlig hjemmelaget påskepynt hos deg..
oj - så morsomt for barna å få frem trampolina, et skikkelig vårtegn! og du da..? blir det noe hopping på deg også :0)
..fortsatt fiiin søndagskveld til deg!
moaklem

h.espe sa...

Stikker bare innom en tur, for å ønske deg en flott kommende uke!

Klemmer fra Hildegunn