lørdag 7. mars 2009

Tante pose..

Har fått inn deilig gammeldags godteri fra Tante Pose...Store flotte kjærligheter til barna (eller en søtmoms mamma..)


Her er det snippeposer med drops i mange varianter..hosteblanding,kongen av Danmark,saltblanding,polkagriser,smørmalt,kandisdrops,karamelldrops og drops fylte med deilig sjokolade :) Noe for en hver smak...

Har også fått inn deilige trøfler...mmmm..Fine å ha med som en liten venninnegave :) Har også fått inn gavepakning med te i løsvekt med tesil og kandisklubber...



Maileg kaninen er også fornøyd med å få seg deilige trøfler ;)


Har også fått inn disse fine lyktene fra Bloomingville..
Har hatt mange kjekke kunder innom..og bare gode ord om forandringen i butikken :)
Jeg er veldig fornøyd selv!!!
Du er hjertelig velkommen hvis du er på disse kanter ;)
Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!!
Klem Anne




7 kommentarer:

moa sa...

hei anne -
..tante pose har masse god snop!
mmmmm..... passer bra på en lørdag!

moaklem

Hulda sa...

De lyktene dine var virkelig fine! Stilige! Tante Poses runde bokser med sukkertøy bruker jeg å kjøpe å gi bort til jul. De er gode, og boksene er fine. :) Det er blitt flott i butikken.

oline's skattekammer sa...

Tusen takk for bladet som jeg fikk i posten idag! Det var akkurat så lekkert som jeg tenkte meg! Ha en fin helg!

Solstad sa...

Ååå så masse deilig ..og flott du har fått inn :))) Jeg kjem inn neste lørdag!!! :))
Ha en fin dag. Klemmer

Randi sa...

Heia Anne!!
Håper du har det bra!
Å du store...så masse gotteri du har fått inn da:-)Å så veit du at eg synst dette er no ekstra kult,spes når eg ser du selger dei super gode trøfflane ( har sett dei før;)))No har du masse fint Anne,kjekt!
Ha ein fin fin søndag i solveggen,kos deg!Klem!

Guttemamma sa...

...kommer garantert innom om jeg er på de kanter...klem

Anonym sa...

Nam, nam, godterier :)
Ser du haar fått Tildastoffene. Skulle hatt meg ei ladning av noen av de.
ha en fin kveld :)
Klæm