fredag 20. mars 2009

Nydelige roser..og varer fra Maileg :)


Tusen takk for alle koselige gratulasjoner både på bloggen og på sms ;) Kjekt at så mange ville sende meg noen hyggelige ord :)
Det var en kjekk dag..og etter jobb satt barna og jeg ute på verandaen og kosa oss i sola med deilig kake ;)
Denne nydelige buketten fikk jeg fra mann og barn...Mannen er fremdeles på Mallorca,men blomstene kom frem via svigermor ;)


Skjønne langstilkede rosa roser..akkurat sånn som jeg liker :) Nå gjelder det bare å stelle godt med dem så de står leeeeenge...
I går fikk jeg varer fra Maileg,så nå skal jeg kose meg og pakke opp søte kaniner,griser,møbler mm...
Ha en strålende fredag alle sammen!!!
Klem Anne ;)

2 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei Anne! Nydelig bukett!!
Nå er det min tur ¨å spørre deg!!
Har du cup/sauser claire white? 5 stk??
Ha ei go helg!
Klem!!

Anonym sa...

håper du viser bilder av maileg....jeg elsker de lekene og bamsene,min lille har msse av den sorten:)
Julie