mandag 16. mars 2009

Påskeegg..

Jeg har laget noen påskeegg..og det var veldig gøy å lage disse..Jeg har ikke bestilt inn gul påskepynt til Emma`s Verden..jeg er ikke noe stor fan av det,så da tenkte jeg at jeg fikk se å lage noe påskepynt selv :) Dekorative og fine :) Har solgt mange av dem i butikken...
Har vært og fått meg masse bjørk også,så nå er det bare å begynne å lage hjerter ;)



Jeg har også laget noen påskeegg med stoff..litt farge er jo også fint..duse farger :) Her har jeg brukt blonder og linbånd..


Lørdag var en utrolig kjekk dag med mange hyggelige kunder..det gikk i ett hele dagen og det var kjempegøy at så mange kom og feiret sammen med oss!!! Muffinser og kaffe gikk unna og sola strålte fra blå himmel :)
Noen av de som kom innom var Solstad (som knipsa i vei fra butikken ;) ) Faggstadbakkanj kom innom og Drømmen om en eplehage (med mann & eplekart) Kjempehyggelig å hilse på dere og dere er hjertelig velkommen igjen!!! Håper vi får til et bloggetreff snart,det hadde vært koselig å treffes...

Tusen takk for alle koselige gratulasjoner og hilsninger,det setter jeg veldig stor pris på!!!

Ha ei strålende uke alle sammen :)

Klem Anne

9 kommentarer:

Randi sa...

Heia Anne!
Dei egga dine var no kjempe fine da!!
Ja eg tviler ikkje på at laurdagen var topp,å det var no bra da!!
Men det er vel godt når det er overstått,gira litt ned no da kansje;)
Ser du hadde bloggdamer på besøk og,det måtte vere ekstra kjekt!
Eg prøver å vaske litt hus idag,men arb.lysta er ikkje på topp!Å so er det så kjedlegt at eg må riste og lufte teppa inni mellom regnbygene:(( Ja.Ja...det blir til slutt;)
Ha ein fin dag Anne!Klem!

Anonym sa...

Hei på deg.
Så flotte de var de eggene. Morsomt å lage sånne småting. Skulle laget noen jeg også.
Gratulerer så mye med 1 års dagen.
Klæm

Nina i Paradiset sa...

Jeg skjønner godt at du har fått solgt mange egg, for de ser kjempefine ut!

Klem fra Nina I Molde

Anonym sa...

ååå du har så mye fint! Jeg lurer på hva de gammeldagse klesklypene dine koster...så de i et tidligere innlegg-de vil jeg gjerne kjøpe:)
Mvh Julie

moa sa...

hei anne -
så søte påskeegg du har laget, skjønner godt at de går unna..så morsomt at de er hjemmelaget...

moaklem

Ingrid sa...

Lekre påskeegg du har laget! :) Bra det er flere som tjuvstarter litt på påska.. fikk høre det fra mannen her, da jeg hadde satt fram noen kyllinger..

Emmas Verden sa...

De gammeldagse klypene koster 20,- for 6 stk ;)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Tusen takk for koselig hilsen til meg i min blogg!
Så vakre egg! Å ikke minst hat du en flott butikk!!! Green Gate, ser jeg, det samler jeg på å venter i spenning til de får vårens nyheter til tromsø:)

Ønsker deg en finfin tirsdag!
Klem fra Chatrine:)

Anonym sa...

Så flott egg,er så hjertens enig med deg, den knall gule pynten er ikke alltid såå flott:)Koselig side du har.Ha en fin uke