onsdag 1. april 2009

Tilda gjess og mer Tilda stoff...

Jeg har sydd noen søte små gjess fra Tilda`s påskebok.De var lette å sy og kjempesøte :) Hvis du vil så er det bare å la være å sy på knapper og heller henge dem opp..

Jeg synes de var litt morsomme med knappene på som små hjul og da kan de faktisk stå av seg selv .)



Idag fikk jeg inn masse flott Tilda stoff..de er bare utrolig fine og myke og gode å sy ting av..
Har også fått inn forskjellige bånd fra Maileg :)

Se så flotte stoff..og mere er i vente.. ;)
Ha en flott dag!!!
Klem Anne ;)




6 kommentarer:

Guttemamma sa...

Det må da være dette som kalles "eyecandy"????

Mette sa...

Nydelige stoff! Nå fikk jeg lysst til å sy!

Hulda sa...

Så fine de var de gjessene du har sydd, virkelig koselige! Smart at du har sydd knapper på, så kan de stå. :) Likte veldig godt de båndene, både bånd, kasse og trespolene båndene er på var flotte. :) Hva er prisen pr meter?

mette sa...

Skikkelig søte :) Også så mye flott stoff!

trine sa...

Nydelige stoffer!
Har du noe åpent i butikken i påskeuka??

moa sa...

hei anne -
- næmen, hællandussen så søte de var..Du får da jammen gjort mye, helt imponert, jeg..Med egen butikk, 4 barn og vond rygg..Du er virkelig en tøffing, du:0)
moaklem