fredag 17. april 2009

Litt nytt fra Jeanne d`Arc...

Da har jeg fått inn litt nytt fra Jeanne d`Arc..Nydelig madonna med barn,bokstav-jernsjablonger,zinkrammer store og små mm..


Denne nydelige puten har kommet...og forskjellige sjablonger til å ha på veggen.Her ser dere jernsjablongene også,veldig dekorative :)



Dette 5 tallet kom også nå.Det er jernplate med 5 tall..røff og tøff!!!



Bokstavene kommer i hele alfabetet unntatt æ,ø og å...Disse sjablongene er helt flate...



men denne sjablongen har kanter og kommer litt ut fra veggen..Fine begge to :)
Denne helga skal Emma spille håndballcup,så nå skal vi i aksjon både store og små..Jeg skal stå i kiosk og pappa`n skal sitte i sekreteriat...Skal på jobb også imorra..så her blir det full rulle!!!
Ønsker dere alle ei strålende helg og nyt den deilige våren!!!
Klem Anne ;)




7 kommentarer:

Magdalena sa...

åååhhh så rålekkert alt....
og takk for skjønn hilsen...
god klem og fin fredag til deg¨~~¨*

Heidi sa...

Ser ut som jeg må besøke deg en dag ja!!!!!!!!!!!
Du har så mye fiiiiint :)

Takk for påskehilsen forresten :) Håper du også har hatt en fin påske! :)

Randi sa...

Heia Anne!!
WOW,ja sjå der du....sukk!!
Å eg blir nesten sint på meg sjølv at eg aldri får rompa i gir så eg kjem meg ein tur inn til deg....æsj!Å sjekk den Madonna`n da...sukk.Skal tru kva den kosta du??Den står HØGT oppe på ønskelista mi!!Å jammen trur eg at eg sette eit eller fleire sånne zinkbokstaver på samme lista ser eg;))
Ja da skjønna eg at det vert full fart med dokke i helga!Håper dokke får tid til å heie på Emma da,ikkje berre selge pølse/brus,å mannen skriver tall/tider....:-))Synst eg ser ho du der på bana,ser langt etter dokke,artigt!
Eg har vaska hus i heile dag,når sola kjem så ser ein at det var eit behov for det:o)Her skal det bli ei roleg helg,KUN slappe av,gledar meg til det!
Da vil eg ønske deg og dine ei super fin helg Anne!! PS! Synst det er helg heile tida eg;))
God klem til deg!

Guttemamma sa...

Flotte ting!!
Travel helg her og,fotbalturnering begge dagene, og de to minste skal i busdager begge to. Gaver skal kjøpes,skjorter skal strykes...
God helg,klem fra Anette

Ingrid sa...

Så mye flott! Heldig du som omgir deg med slik..
God helg!

Ingunn sa...

Så fine bilder og blogg.
God helg.

Ingunn

liven sa...

Så masse fint du har fått inn!!
det er jo bare så mye lekkert nå....og store fristelser!!
Kos deg i helgen med dugnad.....slik er det med aktive barn:o)