lørdag 18. april 2009

Håndlaget av meg..

Jeg har laget noen armbånd i lin,ble ganske fornøyd selv..Lurte på om jeg skulle pynte dem litt mer,men kom til at jeg syntes at less is more akkurat med disse..eller hva synes dere??


Dette er det 1. jeg laget til megselv..synes det er så fint når en bruker vise ord på smykker mm. så jeg fikk lyst til å lage mitt eget ambånd med LYKKE stemplet på..



Dette har jeg laget til mamma..hun ville ha HOPE på sitt..



Her ser dere "låsen" enkelt og greit ;)
Ha en fortsatt fin lørdag!!!
Klem Anne ;)


14 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Wow..så kreativ du er..Kjempefine,og ser faktisk franske ut...

Charlottes interiørblogg. sa...

Ha de sånn de er! Kjempefine!

mig & alice sa...

Vilka underbara armband du gör!!
Hur hinner du med allt människa?? :-)

Jag tyckte absolut att de var fina som de var utan mer saker på.

Önskar dig en underbar fortsättning på helgen.
Kraam
Melinda

Hjerterom sa...

De var skikkelig fine !!
Så flink og kreativ du er :)
Tipper du inspirerer mange med de der ;)


Ønsker deg og dine en god helg.

Klem Siw

Hulda sa...

Virkelig kreativt og lekkert, Anne! De armbåndene falt jeg for. Fikk lyst til å "herme". Syns ikke du skule ha mer pynt på, det er akkurat nok. Men, det er en liten kunst i seg selv det, å se når man skal stoppe. Det gjelder både i innredning, og i alt man lager, syns jeg.

Guttemamma sa...

Så flink du er ,Anne!! Helt nydelige,synes ikke du skal ha mer på!!
Klemmer fra Anette

Nooria sa...

Så nydelig! Jeg har planer om å begynne å ha tekst på noen av kjolene jeg lager. De ordene du har valgt er skjønne og gir en skikkelig "good feeling"!

Jeg har vært litt treig, men varene dine kom vel frem og jeg var veldig fornøyd. Kleshengrne fra House doctor er skjønne, og snellene til sløyfebånd og blonder er topp! Tusen takk for det du sendte med ekstra også! Hjertet henger over senga til jenta mi :-).

Jeg ser at du har noen sneller med blonder fra House doctor. De har en type blonde som er helt spesielt nydelig. Den bruker jeg på noen av kjolene mine.

liven sa...

Så flotte diss armbåndene dine var da!!
Du er så kreativ du!!

Ha en flott søndag:o)

Nina i Paradiset sa...

Syns de var kjempefine!

Ha en flott søndag!
Klem fra Nina

Tone Yvonne sa...

Hei

Så koselig det er her.....
første gang jeg er innom ;-D

De arbåndene er kjempefine, ville sikkert også gjort seg som serviettringer ;-D
Veldig dekorative, ikke minst personlige og helt unike!!

Ha ne kjsmpefin søndagskveld!!

nå skal jeg titte litt mer hos deg :o)

Marie sa...

Vilka underbara armband du har gjort! Tycker inte du ska pynta dem mera, det enkla är oftast det vackraste.

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Solstad sa...

Åh ..de er kjempefine!! Helt enig i at less is more :)
Jeg tror jeg skal på bloggtreff ja...he litt å styr med ifh. til konfirmasjonen ..men deilig å tenke på litt annet også ;) Vi treffes vel??

h.espe sa...

Kjempefine armbånd du har laget :o) Ser også at du har fått nye fristelser inn i butikken din. Synd den ligger i Langevåg og ikke i Oslo - kunne nok blitt en flittig kunde jeg...;o)

Finfin uke videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Magdalena sa...

...du er da virkelig KREATIV!!
så fint!~~**
likte så godt fluenettingen på innlegget under...

god smak har du, det er helt sikert!¨~~*

takk for hilsen ang loppene...
god klem på en fiin dag~~~*