tirsdag 21. april 2009

Har flyttet litt om i butikken..

Nå når jeg fikk inn så masse varer idag,måtte jeg gjøre om litt i butikken..og det er jo kjekt med litt forandring for både meg og kundene :) Her er det mye House Doctor i hyllene ;)


Fine enkle hvite skåler,salatbestikk fra GreenGate..salt & pepperbøsse...

Servise Smilla fra House Doctor..sikkert mange som synes det ligner på et gammelt servise som bestemor hadde :)


Her er masse GreenGate..flotte friske farger ;)





GreenGate er fint å mikse & matche de forskjellige fargene synes jeg..Er ikke ferdig å pakke opp alt enda..Fortsettelse følger ;)
Ønsker dere alle en fin kveld!!!
Klem Anne***



11 kommentarer:

Ida sa...

Åh, sukk.. synet av alle disse herlige greengate fargene/mønstrene er jo grunn nok til å glede seg til å gå på jobb!!

Hulda sa...

GreenGate er virkelig en fryd for øye! Som sukkertøy, bruker jeg å si! Skal si du har skikkelig orden i hyllene dine. Den butikken din skulle jeg mer enn gjerne besøkt, synd den ligger så langt unna meg. Herlige saker, alt sammen, Anne!

Jeg har nettopp lagt ut et GreenGate-innlegg. :)

Solstad sa...

Åååå så masse fint!! Skulle ønske jeg kunne plukket og plukket alt jeg hadde lyst på ....men sukk...det går nok ikke. Men litt i ny og ne kan jeg jo unne meg ;)
Jeg har meldt meg på Bloggtreffet !!:)

H elle K sa...

Hei Anne, så mye fint du har fått inn. Jeg har ikke så mye smått, må kansje tenke litt annerledes når jeg handler inn. Koz deg. klem Kristin

silje-sin sa...

JEG VIL I DEN BUTIKKEN!! Og jeg håper jeg får det til en dag også. For en drøm av en interiørbutikk.. Du er kjempeflink! klem fra silje.

moa sa...

hei anne -
..forandring fryder, ja..!
de enkle hvite skålene og salt -og pepperbøssen har jeg, det er sååå fint!

moaklem

Nina i Paradiset sa...

Spennende!
Ser du har mye flott i fil de fer! Det liker jeg, og skulle gjerne hatt mer...
PS ingen som selger det her.

Christinas låvebutikk sa...

Så mye fint du har Anne! Orden på butikken din!!
Ha en fin dag!
Klem

Christinas låvebutikk sa...

Hei igjen!
Kommer ikke på treff, det var så travelt her forrige lørdag at hvis min mann må ta butikken med så mye å gjøre tror jeg han aldri tilgir meg! Hehe!! Hadde det vært en søndag hadde det ikke vært noen problem!!
Klem!!

små og store drømmer sa...

ÅÅ, 50% på Bibi.. skulle ønske du holdt til nærmere Oslo. Så mye fint som finnes i butikken din :)

Ha en god dag :)
Klem

Randi sa...

Heia Anne!
Ja.Ja....
Her seier eg ja takk til ALT på det første bilde ditt eg;)))Shit,der var mykje fint ja!!
Å du har godt system du ser eg:)flink du er,ordensdame du!
Ha ein fin dag vidare Anne! Kom sola igjen her no:-))
Klem til deg!