lørdag 4. april 2009

Nye varer fra House Doctor..

Fikk inn denne nydelige lysekronen fra House Doctor nå..den hadde vært kjempefin hjemme hos meg ;)



Denne lille lampen var kjempesøt..Nydelige perler og blomster på..

Har også fått inn igjen disse lyktene i 2 str.Sist jeg hadde de inne så fløy de ut..Jeg har den store hjemme og jeg har brukt den til både lys og blomster..kjempefin :) Flaskeholderen er røff og tøff,melkeflaskene tenkte jeg at jeg skulle bruke som vannkaraffel i sommer..det er skrutopp på dem..



Har også fått inn 2 str. småflasker som er fine når du dekker bord og du vil ha noen småblomster på bordet..(har jo sett på Blomster-Finn jeg også..) De er også fine å surre litt streng rundt og henge opp..


Zinkblomster..de kan du ha både ute og inne..fine og dekorere på et bord.Den er 1 meter lang når du vikler den ut :)
Flere bilder kommer en anna dag :)
Idag skal min kjære og jeg på revy her i bygda..det blir moro..Litt vin og gode venner..ikke noe bedre enn det!!!
Ha ei strålende fin helg alle sammen!!!
Klem Anne ;)





6 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
House Doctor har mye fint synest jeg:o)
Disse lampene var jo bare flotte!!
Har noen slike glassflasker jeg....og takk for inspirasjon:o)
Nå har jeg hengt opp her med perleblomst i......så fint!!!

Ha en fortsatt fin helg Anne:o)

moa sa...

hei anne -
lysekronene til house doctor er så herlige..!
kos deg i kveld -
moaklem

Ingrid sa...

Så mye flott du har fått tak i!! :) Men du.. har du noen kranser fra House Doctor som ser ut som ordentlige kranser av bladverk.. men som engentlig er fake. Tror det er eukalyptus-etterligning eller noe.. Skulle gjerne hatt en sånn..

Solstad sa...

Heisann :) De lyktene med kurv likte jeg kjempegodt!!!!...de hadde passet perfekt både i kjellerstuen og i sommerhagen ;)Tror jeg må ha meg en Langevåg tur igjen jeg altså!!
Vet ikke om det blir før påske ....isåfall får du ha en riktig God Påske!!! Klem

Elisabeth sa...

Oi , her inne var det mye fint.
God påske!

LIVS LYST sa...

Her var det mange fine ting. Spesielt den lille prismelampen!

Hilsen Ljo