tirsdag 28. april 2009

HIPP HURRA for Ask & Noa 4 år ;)

I dag fyller Ask og Noa 4 år!!! Gratulerer med dagen kjære skattene våre!!!
Tenk at det har gått 4 år..hjelp som tiden flyr...Jeg husker godt den store magen og hvor glad jeg var når endelig fødselen var over..2 deilige kjekke karer,en med helt mørkt hår og en med helt lyst hår ;) Tvillinger..men helt forskjellige ;)



I dag skal vi ha 28 gjester som skal feire Ask & Noa,håper været blir like fint som igår da jeg tok disse bildene..det ser sånn ut,for nå letter tåka :)
Ask & Noa har gleda seg til denne dagen lenge,så dag blir nok en kjekke dag for 2 kjekke karer ;)


Ooops..her har den ene katten sneket seg med..de nyter også den deilige sola ;)
Den gamle zinkbaljen fant jeg på loppemarked nå på lørdag..kjempefin :)

Vil sende en hilsen til de koselige damene jeg traff på bloggetreff på lørdag hos Drømmen om en eplehage..Kosa meg hele kvelden og gleder meg til neste gang vi treffes ;)

Ha en fin dag alle sammen..
Vi skal feire med brask og bram i ettermiddag..vi gleder oss!!!

Varm klem..Anne***




19 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Gratulerer så mye med 4åringene. Mi fyller også 4 nå i mai. Og ja tiden bare flyr.

Mye fint du har på terassen. Er det en blomstrende sommerfugllavendel du har oppstammet der? Min har stått på soverommet i hele vinter og blitt stor og skranten. Håper den vil komme med blomster.

Kos deg masse i dag:)
Klem

Hulda sa...

Gratulerer så mye med dagen til tvillingene. :) Så flott du har gjort det utenfor, virkelig stilig med blomster og sink.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere så mykje med den stoooore dagen :o) min bror og har bursdag i dag, så det er ein bra dag :o)

so fine bilder du viser. likte gruppene med like urner!! :o)

Kos dåke med feiring!!

Klem M :o)

h.espe sa...

Gratulerer så mye med 4 års dagen til Ask & Noa!!!

Høres ut som dere har deilige vårdager hos dere, og bildene vitner om det :o) Nydelig sinkbaljer og bøtter du har til blomstene dine. Jeg elsker jo sink!!!

Fortsatt fin "kortuke" til deg!

klem fra Hildegunn

Unknown sa...

Gratulerer så mye til de to "store" små! :)

Så ut som en kjempekoselig veranda du har. Den baljen var jo superfin! Mamma har også noen sånne gamle sinkbaljer som vi badet i ute da vi var små. Hva slags trær er det du har i de to store krukkene? De var så fine!

Ha en feiende flott feiring i fineværet!

H elle K sa...

Gratulere til de små, 4 år, ja det er det lenge siden gutta mine var, nyt det, plutselig er de store og hengslete tenåringer... Nydelig hadde du gjordt på altanen. Nyt våren. Klem Kristin

Magdalena sa...

...gratulerer.... 4 år er en herlig alder!!
skal forresten til en liten nevø som blir 4 år i morgen. kos dere mad gullguttene!!!
kelm,Magny

Guttemamma sa...

Gratulerer med småprinsene,Anne!! Kos dere masse,og håper dere får vært ute,så koselig hos deg med zink og blomster!!
Klem fra Anette

Hvitrose sa...

ÅÅÅ så flott du har laget det til på terrassen din!!utrolig lekkert:)
zink er bare kjempefint!!
Håper feiringen går etter all forventning for både store og små;)
ha en fin kveld:)
Tusen takk for sist ,det var bare knall koslig!!Håpe det ikke blir så lenge til neste;);)

Klem Fra Bente:)

Hvitrose sa...

Glemte å Skrive GRATULERER MED DAGEN!!!!:):)

Jeanette sa...

Gratulerer så mye med dagen til Ask og Noa! Håper dere har hatt en fin feiring og kosa dere i det fine været:)

liven sa...

Gratulerer så mye med dagen i dag:o)
Håper guttene dine har hatt en fin feiring:o)

Flott zinkbalje du fant.....det var et godt funn!!
Ikke så lett å finne slike nei!!

Ha en fin onsdag:o)

Solstad sa...

Gratulerer så masse med 4-åringene !!! håper dere hadde en kjekk dag :)
Så flott med sink ....heldig med den baljen ;) Ej me kosa mej masse på lørdag, vi må gjere det oppatt en dag! Klem

LIVS LYST sa...

For noen herlige navn: Ask og Noa!!
Skikkelig skjønne.

Håper dere har hatt en fin dag!
Hilsen Ljo ;O)

Anonym sa...

hei Anne!
Gratulerer til dine to 4 åringer! Og for noen herlige navn de har - Ask og Noa! Håper de fikk en fin bursdag i går!

Vil bare si at jeg fikk pakken fra deg i posten her om dagen. Hjertene er kjempe søte og jeg liker dem kjempe godt! Gleder meg til å gi dem bort i gave!

Forresten veldig hyggelig med den lille overraskelsen ifra deg:)! Det var akkurat det lille ekstra jeg trenkte på lysfatet mitt! Tusen takk!

Som B.Bjørnson en gang sa:
"Glede drar glede med seg".

Ha en fin dag!

Klem fra Monica på Hamar

Unknown sa...

Hei igjen, Anne! Nå har jeg lagt ut bilde av et kjempesøtt hjerte som er fra butikken din på bloggen min. Fikk det til bursdagen min sammen med to greengate-kopper av to venninner, og jeg er bare sååå fornøyd! :) God kveld!

moa sa...

hei anne -
gratulerer med 4-åringene, som forøvrig har de herligste navnene jeg vet om!
..var dere mange på bloggtreffet..?

moaklem

Nina i Paradiset sa...

Flotte bilder av nydelige sink-bøtter! Kjempefint!

Tvillinger er bare utrolig herlig! Mine er snart 6, og jeg ønsker meg så utrolig enda ett sett, men denne gangen skal det visst bare bli en, til tross for at magen er enda større....!

Håper dere har hatt en flott dag, i det nydelige været! :)

Living laVida sa...

Hei!
Har en liten utfordring til deg på bloggen min!:)
Ha en fin dag!