tirsdag 7. april 2009

Fra butikken..og God Påske ;)

Hjerter finnes det mye av hos meg på Emma`s Verden og zinkhjerter kan brukes til så mangt :) De små zinkfatene fra House Doctor fikk jeg inn nå,fine til lys..



Telysholderne og rammene i 2 størrelser fra House Doctor kom også nå..



Har også fått inn mere av det populære Smilla service fra HD..Tekopper,små og store mugger og små og store skåler..



Zinkblomstene igjen :) Har også fått inn mer blonder fra HD..

Så vil jeg ønske dere alle ei fin påske..Nyt fridagene og ta godt vare på hverandre!!!
Jeg skal jobbe imorra..så har jeg fri til lørdag ;)
Håper det blir fint vær så vi kan grille ute og ta oss dagsturer ut i det fri ;)
God Påske!!!
Klem Anne ;)





11 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Flotte bilder!
Mye fint der, og likte innmari godt de hvite skålene som minnner meg mye om Egersund-fajanse!
Hvor stor er den minste skålen??
(savner sånne veldig små skåler til tapas ol.)

H elle K sa...

Hei Anne, er bare innom for å ønske deg god påske, kos deg.. Mye fint hos deg nå... Klem Kristin

Hulda sa...

Virkelig mye fint, Anne! Jeg falt for de skålene, så flotte ut. Jeg har mye fra det serviset fra house doctor, det er nydelig. Takk for koselige ord hos meg. :)

Ann Kristin sa...

Hei, takk for en koselig kommentar :D
Oppskriften er.

Real American Bownies

6 stk egg
8 dl sukker
3 ts vaniljesukker
4,5 dl hvetemel
300 gr smeltet margarin
9 ss kakao

Slik gjør du:
Egg og sukker røres sammen for hånd. Ha i de øvrige inrediensene.

Stekes 25-35 min. ved 180 grader på nest nederste rille.
Stor langpanne.

God påske!
Klem :D

Jeanette sa...

GOD PÅSKE!
Kos dere og nyt fridagene:)

moa sa...

halloen anne -
..nå har vel påskeferien startet for deg også..? nyt dagene med dine skjønne små..! vi håper på sol og glede fra morgen til kveld!

moaklem

Olstad sa...

Butikken din er ett skattkammer ser det ut for utrolig mye fint.

Jeg underer har du green gate lampeskjermer? Er litt desperat på jakt etter dette om dagen.

Randi sa...

Heia på du Anne!
Årre deg,du får stadigt inn masse fint ser eg..hmhm:)
Håper du koser deg i påska?!
Nyt fine veret,det er nesten sommar:-)))Såg det skal vere bloggtreff 25 april:o) da er eg på jobb.Eg kan ikkje bytte ein gong til,eg bytta vekk førrige laurdag eg:o)ja ja.....

Her går det i 100,har ikkje hatt tid til å tenkje på at det er påske enda eg nesten,ja etter eg kom ned frå fjellet ja. Å det var kjempe flott på Bjorli du,knall sol og godt after ski føre:-)) ;)Men 5 dager der var nok ja...
Jobba lang dag på onsdag,fekk besøk på torsdag,var på skulen i heile går å kokte mat,å dit skal eg no og:o)Men eg har valgt det sjølv..:-)))Å eg likar det og!
Men i morgå og mandag skal eg IKKJE gjere noko,kun salppe av her heime..puh gledar meg til det.
Kos deg vidare dei dagane som er igjen Anne!!
God påske klem frå meg!!

Heidi og Cathrine sa...

Heisann!
Mye fint hos deg nå Anne. Kjenner igjen noe av det i butikken min;)
Håper du har hatt noen fine påskedager. Været her de siste dagene har bare vært strålende, med andre ord skikkelig påskevær:))) Herlig!!

:-)

LIVS LYST sa...

Så mye fint det var her! Gøy å se!
Takk for at du la igjen en koselig oppmuntring til meg. Og kjempe koselig at du liker min blogg. Det gjør meg glad og du er velkommen igjen! :O)

Ha en fin kveld.
Hilsen Ljo

Villa von Krogh sa...

Zinkhjertene var utrolig søte! Og jeg som har så hjertedilla om dagen :)