søndag 24. mai 2009

6-års bryllupsdag idag ;)

Idag har jeg og min kjære 6-års bryllupsdag :) Tom overrasket meg på jobb igår med en stor og flott bukett med nydelige peoner...en av mine klare favoritter ;)



Allerede idag har de begynt å sprette ut..vakre..


Ei ny lita hylle har funnet veien til kjøkkenet mitt fra Emma`s Verden ;)




Buketten var så stor at jeg delte den opp og har noen på kjøkkenet :) Rosa fargen er så nydelig..



Idag har vi hatt besøk av gode venner..jeg baka pizzasnurrer som vi kosa oss med ute på den nye uteplassen vår med nye hagemøbler ;) Enda godt vi har bygget tak over,for det begynte å regne..som det ofte gjør her på Sunnmøre ;)
Ønsker dere alle en innholdsrik og fin uke!!!
Ta vare på hverandre :)
Klem Anne***




24 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei:)
Gratulerer så mye med bryllupsdagen :)
Å for en fin bukett da!
Pioner er bare såå fine ;)
Håper dere har hatt en fin dag;)


Klem Siw

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med bryllupsdagen :) <3
pionane var nydelege, skjønn rosafarge :)

kos deg resten av bryllupsdagen :)

Klem M :)

Datt sa...

Åå, å heldig du er! :D Nydelige blomster, snill mann! :)

Jeanette sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen, håper dere har hatt en kjekk dag:)
Kjempefin bukett du har fått!

Magdalena sa...

gratulerer...
nå var du heldig som fikk slike vakre peoner... herligt!!
nydelige var de!

fin uke videre... hilsen magny**

Hvitrose sa...

heia:)
Gratulerer så mye med dagen!!!
Nydelige peoner du har fått!
Ha en fin kveld..d som er igjen av den ihvertfall.sent inne på bloggen i dag;)
ha en fin ny arbeidsuke!!
klem:)

Hulda sa...

Gratulerer SÅ masse med 6 års bryllupsdag. :) Så nyyydelig bukett peoner du fikk av din mann. Han visste virkelig hva du ønsket deg. :) Herlige bilder du har tatt, og den hylla var kjempefin!!

Guttemamma sa...

Gratulerer og skål for kjærligheten!!!Nattaklem

♥bagatellar♥ sa...

Gratulerer med bryllupsdagen:-) Nydelige peoner du har fått, håper å fylle hagen her med mange sorter etter hvert da de er noen av de vakreste blomstene jeg vet.

moa sa...

hei anne -
gratulerer så masse med bryllupsdagen!
hørtes ut som en koselig dag dere har hatt..
skjønne peoner du fikk av din elskede! han kjenner sin frue :0)
..fin ukestart til deg -
moaklem

Randi sa...

Heia Anne!
Ja.Ja...litt på etterskudd eg her:o) Men gratulerer så mykje med brullaupsdagen som var igår!!Reknar med du er godt gift idag og;):)) Å den kjempe fine buketten du fekk med din kjære da,å nydeleg farge!!Lykke til vidare begge to!
Beklager at eg ikkje har svart deg på sms`n enda.Men eg skal gjere det min venn!!
Men ser du sola du idag:o)Huff,idag var det mørkt og trist ute:((( Blomstrane på alle mine 3 store frukttre har blese av:((((
Ja.Ja.... Ha ein fin dag likevel Anne! God klem til deg!

Unknown sa...

Gratulerer så mye med gårsdagen! Nydelige peoner! :)

Anita sa...

Gratulere såååå masse med dagen i går!! Jammen flink mann du har som kjøper sååå skjønne blomster!! Nå skal jeg en tur til ut i hagen, har hagedag idag;0) KOs dere!

Unknown sa...

Gratulerer med bryllupsdagen, vel overstått, men likevel!! Og så vakre peoner...det er en nydelig blomst!
Mann med grønne fingre er fint, han er god å ha på mange måter <3
Måtte le første gang jeg møtte faren hans, for pappaen tuslet rundt i stua og knep av visne blomster og hadde en historie bak hver plante omtrent...hihi...
I skrivende stund står seks-sju palmelignende babyer i vinduskarmen, han kjøpte frøene da vi var i spania i fjor sommer og jeg tenkte at det der blir det nok ikke noe av. Å joda! Nå har jeg innsett at dette blir store planter, så jeg har forsiktig forhørt meg om at han heldigivs har lovet palmeplanter til familien slik at vi bare beholder en eller to... ;o)
Klem til deg :)
Nanni

Kristin sa...

Hei!
Gratulerer med bryllupsdagen i går:) Her hjemme sier vi at det er viktig å feire litt mer for hvert år som går;) Så koselig at din kjære overrasket deg, det gjør seg i hverdagen. Peoner er nydelige!!
Jeg har ikke glemt skålene du har satt av til meg, prøver å komme meg utover denne uka.
Ha en flott dag og en god arbeidsuke.
Klem Kristin

Tani sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!Flotte blomster, da!!Så koselig.Ønsker deg en flott uke videre, klem fra sørlandet.

liven sa...

Gratulerer med bryllupsdagen som var i går:o)
Peoner er vakre!!
Har ikke kjøpt ennå for her er de svindyre nå!!
Men så utrolig fiiine....
ha en fortsatt fin mandag Anne og en fin uke:o)

Babb sa...

Gratulere med bryllupsdagen! Snill mann du har, blomstene var vakre!Ha en fin uke:)

Frk. T sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen, det må ha vært herlig å gifte seg i mai!!: ) Det vil jeg også(når den dagen kommer en vakker dag)...

Sukk, de hjertene du lager og som du har skrevet om i et innlegg under her, var bare helt nydelige!! Selger du de kun i butikken din?

Ønsker deg en fortsatt fin uke,

Klem Frk T

Christinas låvebutikk sa...

Gratulere sååå mye Anne!!
Nydelig bukett!!
Vi har 10 års snart!!
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 6-års bryllupsdag i går. nydelig bukett du hadde fått av din kjære :)
Ha en fin kveld.

h.espe sa...

Hei på deg!
Gratulerer så mye med bryllupsdagen i går :o)
Peoner ja - nyyyydelig, og absolutt favoritt hos meg også....

Ønsker deg en flott uke!

Klem fra Hildegunn

M sa...

Gratulerer!!
Fine blomster, snill mann..
Tusen takk for fine ord, jeg var helt "shaky" da jeg våknet søndag, trodde jeg hadde utlevert meg for mye...men her inne var det mye trøst å få!!
,¸,¸.,¸
(o´, ,`o)
´( (O) )`
( :)`.,´(:)
(,,,)..(,,,)

Setter pris på det...alle har jo opplevd savn og sorg...eller vil gjøre det i fremtiden.
Klem fra meg

Anonym sa...

Tenk at jeg ikke har visst at du har en blogg da Anne!!
Var så glad da en god venn sendte meg denne linken i dag:))
Peooner og ranukler er mine favoritter også, de er utrolig vakre!!
Du har en nydelig blogg og en lekker butikk ser det ut som, lover å ta meg en Langevågstur snart.
Stor klem fra Inger B (på russebussen;))