torsdag 14. mai 2009

Magnoliatre...

Vi holder på..eller rettere sagt min kjære..holder på å lage til en deilig uteplass :) Det er rett utenfor stuedøra på verandaen vår..Nå har vi fått bygget tak mellom huset og garasjen og han har lagt panel i taket og malt det hvitt..det ble kjempefint!!! Skal nok legge ut bilder når jeg har fått det helt som jeg vil ;)


Som dere ser så klør det i fingrene mine etter å få lage det til koselig.. ;) Har kjøpt et nydelig Magnoliatre ..noe jeg har hatt lyst på i flere år ;) Det skal få stå på verandaen i denne vakre zinktønnen fra House Doctor :) Håper det vokser seg stort og flott!!!

Denne "veggen" fra House Doctor har jeg flere plasser i hagen..den er så dekorativ og fin :)
Jeg har rosa roser som klatrer på den en plass..nydelig..Både zinktønna og "veggen" finnes i butikken min ;)
Var så heldig å finne meg en oppstammet lavendel..gleder meg til den begynner å blomstre ;)
Her er det et utrolig nydelig vær idag..og jeg skal være på jobb til 19..nyt det dere som kan!!!
Håper det varer til 17.mai!!!
Ha en strålende dag..håper sola skinner på deg også!!!
Klem Anne ;)



17 kommentarer:

Babb sa...

Kjempefint tre og krukke;-)
Ha en strålende solskinnsdag;-)

Maliva`s verden sa...

Oh så heldig du er som har fått deg et Magnolia tre....Lykke til med blomstringen:O)Klem fra Maliva

Elin sa...

Oij...oij, det var nydelig ,ja.
Nok en sak å sette på ønskelista.
Jeg holder på å vaske utleiehus, tar meg bare en liten bloggpause, men snart skal jeg ut i sola !
Ha en fin dag på jobb !
Tuudiluuu !

Unknown sa...

Kjempefint tre! Og den veggen var jo nydelig. Selger du det i butikken din? Takk for handelen i dag forresten. Ha en fortsatt fin dag! :)

h.espe sa...

Åh, Magnolia er bare sååååå nydelig!! Vet ingenting om dette treet, er det vanskelig å holde?? Skulle veldig gjerne hatt et slikt et på balkongen jeg...

Ha en flott dag videre!

Klem fra Hildegunn

mig & alice sa...

Hej vännen min.

Åhhh, jag stod och suktade efter ett Magnoliaträd på Ulriksdal på bloggträffen. De är sååå himla vackra!

Jättevackert dekorerat!!

Min äldsta dotter Matilda fyller år den 17:e maj :-). Vi har alltid sagt att när hon fyller 20 år och jag fyller 40 så ska vi fira det i Norge...med påmpa och ståt :-).
Min mamma åker faktiskt över till Norge för att vara med på festligheterna på er nationaldag :-).
Hoppas verkligen att det vackra vädret får fortsätta över hela helgen hos er.
Stoor kram
Melinda

Hulda sa...

Så fint dere får det på uteplassen! Espalieret og krukken i sink ser flotte ut, understreker stilen. Gleder meg til å se mer etterhvert.

Andrum sa...

Hej! Vilken fin blogg du har och vilka vackra bilder från din butik. Får nog ta mig en tur till Norge! =) Jag drömmer också om en egen inredningsbutik i samma stil som din, men jag vet inte om jag vågar i dessa tider...
Jag hittade hit via Mig&Alice och såg vilka fina armband du gör i linne med Lycka på. Superfina!! Vad kostar ett sådant? Maila mig gärna på andrumbloggen@hotmail.com.
Kram, Annica

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

so fint du har fått det :) og magnolia tre er jo nydeleg!!!

Klem M :)

Hjerterom sa...

Hei
Heldig som får en uteplass med tak over,det ønsker jeg meg å :)
For et fint Magnolia tre da !
Ble tøfft med den krukken og espalieret:)


Lykke til med malingen,skal bli spnnende å se :)

Ha en fortsatt fin solfylt dag :)

Klem Siw

Magdalena sa...

ååååååhhhhhh.... har du kjøpt magnolia...?!!!!
det er noe av det vakreset som finns... men tåler de det norske vinteren...
var i tyskland foer et par år siden , i påsken, det var det ene vakrere magnoliatre etter det andre.....

heldig du som få uteplass med tak over...

-mannen her i huset maler han, viktig det også...
deiligt vær ihverfall!!
stor maiklem,magny

Datt sa...

Stilig den tre-netting-veggen (ehm...) du hadde bak de plantene også! Koselig :)

moa sa...

Hei anne -
så koselige bilder fra deg..
og magnoliatre er jo bare noe av det vakreste..Den veggen har jeg også, den er jo så koselig!
Ha en fin kveld -
moaklem

liven sa...

Så flott!!
Magnolia er nydelig...og jeg har vært og kikket på disse!!
Har ikke kjøpt noe da....kommer til å bli fint på uteplassen din og denne veggen var jo bare såå fin!!

kos deg og nyt vårdagene:o)

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige bilder!! Ha en fin kveld! Klem-Mia

Guttemamma sa...

For en nydelig liten plass!! Den veggen, er det av pil?, er bare kjempefin!! Og treet...,lurer på om jeg skal ønske meg et sånt!!! Klem

Herlighet sa...

Takk for koslig kommentar :) Du må ta deg en tur snart da :) hehe. Ja, vi får krysse fingrene på at været holder seg til 17 mai :) Ha en herlig dag!