tirsdag 5. mai 2009

En liten titt i barnekroken ;)

Her har jeg fått ned barnesengen som jeg kjøpte på loppemarked ifjor..Når jeg fant den så var den himmelblå..et strøk med sort og noen strøk med hvitt..og vips så ble den kjempefin ;)




Her liker Mailegkaninene seg godt..i deilig og utrolig mykt sengetøy til barn fra Nyblom O Kollèn ;)


Litt sjørøverutstyr må en ha..pysjamas fra Greengate,gitar,motorsykler og fly i tre,for ikke å snakke om grill..det er jo snart grillsesong ;)



Vognteppe i sarte rosa farger,pysjamas og nattkjole fra Greengate,nydelig strikkajakke fra Maileg,rosa gitar og vimpler i tre mm...




Enda mer treleker : komfyr,frokostbrett,ballerinapuslespill,barnebestikk og fat,bestikk & tutkopp fra Greengate,Mailegkaininer i div. størrelser mm...
Her er det mye spennende til barna!!!
Velkommen til Emma`s Verden ;)
Ha en fin dag alle sammen!!!
Klem Anne***



8 kommentarer:

perler på en snor sa...

Å så utrolig mye fint!!
tror jeg snart må koome å handle litt igjen:)

Helene sa...

Så mye gøy til disse små knøttene våre!

Drømmen om en eplehage sa...

Du har det beste utvalget i "annerledesting" til barna i byen!
Massevis av snadder :)

Unknown sa...

Gleder meg til jeg skal handle hos deg neste gang! :) Elsker Greengate!

Fru Luna sa...

Hei :) Så gøy at du vil være med på konkurransen min og velkommen tilbake inn til meg. Ja det har åpnet seg en helt ny verden etter at man begynte å bloggen. Og det er riktig så trivelig :)
Så gøy det må være å ha en egen interiørbutikk! Hadde butikken vært litt lengere nord, så hadde du fått besøk av meg ;) Jeg likte veldig godt den barnesengen som du har pusset opp.
Ha en strålende kveld!
Klem Linda

Hvitrose sa...

Ja her kan både prinser og prinsesser boltre seg:))))
utrolig fint med treleker syns jeg!
ha en fin tirsdagskveld!
Klem:)

Hulda sa...

Mye fint og nostalgisk til barn. :) Syns den senga var nydelig.

Guttemamma sa...

ååååå,Anne,her skulle jeg gjerne gått bananas...