fredag 15. mai 2009

Hjerter i fleng...

Symaskinen får kjørt seg nå for tiden..jeg syr & jeg syr ;) Hjerter i lange baner...med strykemerker og stempel..

Jeg stempler på det du vil på hjertene..Kanskje navnet til en god venn..brud & brudgom..




Her er det fortsatt et utrolig nydelig vær..blå himmel & deilig sol :) Barnehagene og småskolen har øvet seg på å gå i tog idag,så jeg fikk knipset noen bilder av Emma,Ask & Noa :) Det er så flott å se de små gå i tog med flaggene sine,blir nesten litt rørt :)
Ha en strålende fredag..håper sola skinner på dere også!!!
Den beste gleden en kan ha det er å gjøre andre glad!!!
Klem Anne ;)

12 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine hjertene dine er! Du er virkelig flink med de. Fint med strykemerker og stempler. Må jo være fint å ha sammen med en bryllupsgave. Her har korpsene gått forbi og øvd.

KRUSEDULL sa...

Kjempefine hjerter! Har kommet hjem fra sunnmøre og fått plassert alt det fine som jeg kjøpte hos deg. Veldig fornøyd med handelen. Gleder meg til neste besøk! Ha en fin dag! Her er det arbeidshelg...

Magdalena sa...

utrolig søte...
skjønn maidag til deg~~¨

Klaffen sa...

Herlig:) Flinke deg altså:) Go 17 mai feiring til deg & dine. Klem

h.espe sa...

Hei på deg...
Skjønne hjerter du lager :o)

Titter bare innom en snartur for å ønske deg en god helg, og en flott 17. mai feiring på søndag!!!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Hej!

Vilken härlig blogg du har! Din affär verkar vara rena rama drömmen. Synd att man bor i Sverige:( Såg i ett av dina tidigare inlägg jättefina schabloner med eller utan kant samt en fin "tavla" med nummer 5 på. Från vilken levernatör kommer de varorna? Blev lite smått kär i dessa ting. Har ingen egen blogg, men svara gärna på min mail:
78a@live.se

Kram Anna.

Christinas låvebutikk sa...

Nydelige hjerter Anne!
Det med skrift likte jeg!!
Jeg vil ha ett sånt med deg! Sender deg mail rundt 20.mai! Når lønna (til mannen) er på plass!
Vakkert!!
Syr du puter?
Skal ha en tilda til min lille pikes rom også når det er ferdig!
Ha en fin 17. Mai!
Klem!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Kjekt å sy hjerter. Kjempefine var de. Nå må jeg ta meg i sammen og få sydd noen jeg også.

Ha en flott 17. mai helg
:)

Kristin sa...

Hei!
Du er bare sååå flink å sy!! Tryller frem hjerter og de Tildane er bare fin-fine:)
Ble nydelig med Magnoliatreet i den krukken. Og rosa blomster var flott. Kjøpte jo meg et med hvite blomster, men jammen ble jeg ikke fristet til å få et rosa, skulle du sett.....
Jeg skulle gjerne hatt 2 stk av de småblomstra (røde og blå blomster. Stod oppe i øverste hylle sammen med de grønnprikka) dessertskålene ca. 13 cm i dia. Dersom det minker fort på de, går det at du setter av til meg?
Ønsker deg og dine en flott 17.mai!
Klem Kristin

Villa von Krogh sa...

Hvor mye skal du ha for hjertene? Kunne tenke meg med Emma Sofie på jeg... :)

Anonym sa...

Er så imponert over alt du syr jeg!!
Visste ikke at du var så kreativ:)
Tror jeg må vise disse hjertene til Ida på 13.....disse hadde hun nok likt godt på det nye rommet sitt.
Inger B:)

Tove `blogg verden sa...

Nydelige hjerter : ) Akkurat slike vil jeg lære meg å sy : )
Klem Tove