lørdag 9. mai 2009

Tilda engler..

Her sitter det 2 Tilda engler som to hyggelige damer fra Fosnavågen bestilte da de var innom butikken for en stund siden :) Nå er englene klare til å flytte til sine nye hjem ;)


De hyggelige damene valgte ut stoffene selv..og her er den ene i nydelige lavendelfargde Tildastoff..


Denne engelen er hvit og rosa..Jeg er jo Tilda fan og liker godt disse englene..de kan stå framme hele året og er kjempefine :)
Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!!
Klem Anne ;)


21 kommentarer:

Hulda sa...

Englene er flotte, begge to. :) Ja, de kan jo være til pynt hele året, de. :)

vivian sa...

De ble helt nydelige! Flink du er da!!!
Ha en herlig helg!

Klem fra *v*

Guttemamma sa...

Så skjønne!! Imponert av deg igjen:-).KLarer ikke sånt jeg...

Christinas låvebutikk sa...

Så fine, skal bestille fra deg snart en engel og hjerter til!
Men må vente litt!
Dårlig med lønn enda!! Huff... Ikke bare og bare å starte butikk!! Hehehe men så artig!
Ha ei fin helg videre!
Klem til deg Anne!;0)

Kristin sa...

Hei!
Så skjønne disse englene er!!! Du er dyktig med søm. heldige damer som kan ha englene oende hos seg.
Ha en fortsatt god helg!
Klem Kristin

Unknown sa...

Superfine! Du en flink. :)

Jeanette sa...

Finfine! Skjønner ikke hvordan du har tid til alt jeg altså:)

Selvfølgelig kommer vi til å stikke innom butikken din av og til, må jo det da;)

God helg videre!

Elin sa...

Må ta meg en tur jeg òg, snart nå.
Riktig koselige Tilda-engler....flink du e
Ha en fin helg !

Hvitrose sa...

kjempe fine!!
tror jeg må skaffe meg noen selv;)
Selges de i gjør det selv"byggesett"?
ha en fin søndag og ei innholsrik og innbringende uke;)

klem Fra Bente:)

Datt sa...

De vart utrolig søte, passer inn i ethvert koselig hjem! :)

Herlighet sa...

Så utrolig flott engler:) Ha en herlig kveld :)

Elin sa...

Disse var virkelig fine! Du er kjempeflink.

TIA sa...

Så utrolig fine de var ! Jeg har nettopp oppdaget Tilda verden, og koser meg med bøkene !

KRUSEDULL sa...

Kjempefine tildaengler, hjerter og kort du har laget! Du er veldig flink! Blir inspirert av deg!

mig & alice sa...

Kan jag få gå på en sykurs hos dig??? :-).

Såååå jättefina Tildaänglar du sytt, älskar också allt med Tilda men kan tyvärr inte sy, ahahaha.
Men det är ljuvligt att titta på bilderna i böckerna iallafall :-).

Ha en bra start på veckan min vän.
Kraam
melinda

Drømmen om en eplehage sa...

Helskjønne!
Må finne frem symaskinen igjen jeg også. Vert litt daff der i det siste...

Treet er kommet i jorden ja. Så snart det kommer litt som så skal jeg få knipset kvisten min fra dens beste side. hihi!

Ha ei skjønn uke, Anne!
Klem

Hjerterom sa...

God kveld :)

Så nydelige Tilda engler da!
Så flink du er :)
Tenker de to damene blir fornøyd :)
Må nok skaffe meg en jeg også,eneste som ikke har sikkert :)
Mailer deg senere en dag,for å lage selv det greier jeg ikke....

Klem Siw

liven sa...

Så flotte engler!!
De blir nok fornøyd med disse tenker jeg:o)

Ha en fin uke:o)

h.espe sa...

Heisann!
De Tilda englene er jo bare sååå skjønne. Nydelige stoffer kunden din har valgt :o)

Ønsker deg en superfin uke!!

Klem fra Hildegunn

mig & alice sa...

Men ååååhhhhh Anne!!!

Tusen tuuuusen tack för de vackra sakerna jag fick av dig idag!

Jag blev så förvånad att paketet var så stort och det var bara den ena efter den andra vackra saken i. Du vet precis vad jag tycker om du :-).

Jag blev verkligen jätteglad ska du veta och det fina armbandet satte jag på mig direkt. En stjärna i himlen till dig du goa människa, TACK.

Varma kramar Melinda
p.s. Jag lägger ut det på bloggen sedan :-).

Magdalena sa...

...fiiiine...1

bedårende kveld til deg....