fredag 8. mai 2009

Søte kort & hjerter...

Jeg har laget litt flere hjerter & kort..Synes det er kjekt å lage noe som ikke alle andre har i butikkene sine ;)

Her har jeg stemplet på Elsker deg...kanskje noe å overraske sin kjære med til helga..??
Angel hjertene er kjempesøte til ei lita prinsesse..
Kortene jeg har sydd passer både til bursdager,konfirmasjon og bryllup ;)


Beklager at bildene ble litt lyse..men sola dukket akkurat opp når jeg skulle fotografere :)
Ellers så har det vært et fryktelig vær idag..skiltet mitt ute blåste av gårde og ble ødelagt...Håper min kjære fikser det til meg..


Ønsker dere alle ei fin mai helg og håper at sola skinner varmt & godt hos dere!!!

Klem Anne ;)

13 kommentarer:

moa sa...

..gøy med noe ikke alle andre har, ja! så enig, så enig..
riktig god helg!

moaklem

Hjerterom sa...

Så søte kortene og hjertet er !
Du er kreativ ig flink :)
Tipper du får solgt masse av de på butikken din...
Bra å ha noe som er unikt :)

Ha en god helg.

Klem Siw

Unknown sa...

Kjempefine ting du har laget! Ha en god helg i blåsten. :)

Helene sa...

kjempesøte hjerter! god helg!!

liven sa...

Hei Anne :o)
så kjekt å kunne tilby kundene noe som ikke andre selger.....det er vel "kluet" med å drive butikk:o)
disse hjertene og kortene var nå bare så fine at....du er så flink du!!
ha en fin helg så får vi håpe på litt sommerlig varme etterhvert!!

Huset på toppen sa...

koselige kort og nydelige hjerter du har laget,Anne:)
Kjekt å ha noe som ingen andre selger,helt enig!!
Ønsker deg en fin helg!
Klem Linda

Christinas låvebutikk sa...

De var kjempefine!
Skjønner du vil ha noe andre ikke har! Alle har jo nesten likt!!
Lykke til med salget!
Klem!

Hvitrose sa...

Kjempe søte!!I love hjerter:)
ja d kan bli for mye av det samme i div butikker,så da er d bra du er kreativ!!:)))
I dag skal jeg og Tove på Loppemarked i Brattvågen;))))
ha en fin lørdag!!
Klem:)

Monica sa...

utrolig fine hjerter og kort du har sydd. det er så gøy med ting som ikke ale andre har ja:) Jeg syntes bildene ble nydelige når du fikk sollyset med jeg, lyse og vakre:) ønsker deg en skjønn helg:) klem monica

Landcharm sa...

Kjempefint!

Kristins Hus sa...

Hei
Tusen takk for fine ord :-)
Ja, livet kan være brutalt.. Ser ut som du har MYE fint i butikken din!!
Ha en fortsatt fin helg:-)
Kristin

Anonym sa...

Hei:)
Takk for koselig kommentar hos meg, blir så glad:)
Har ikke vært her hos deg før...kjempefin blogg du har og så mye flott du lager,likte så godt hjertene du hadde sydd:))
Så mye fint du har i butikken din også, det må være så moro å drive egen interiørbutikk,det er en av mine store drømmer:)
Ha en fin helg!
Klem

Hulda sa...

Virkelig søte hjerter og kort du har laget. De passer jo til mange anledninger, som du sier. Syns de hjertene var skikkelig fine, med tekstene på. :)