søndag 17. mai 2009

Ha en strålende 17.mai ;)

Sommerlige deilige Greengate..Det er fint å blande mange av servisene fra Greengate..fargene passer så fint sammen :) Og tekstilene..Melamin serviset er både fint og praktisk ;)
Rododendron er fint å plukke inn og ha på bordet...

Hjerter & fugler i skjønn forening henger i bjørkegreina i taket...



Deilige solstråler skinner inn på Emma`s Verden ;)
Stolskjørt fra Nyblom O Kollèn..


Litt av hvert til uterommet...
Jeg vil ønske alle sammen en strålende 17.mai feiring!!!
Været er jo bare nydelig og jeg er redd det blir litt varmt med bunad idag ;)
Hurra,hurra,hurra for 17.mai!!!
Klem Anne ;)



8 kommentarer:

Datt sa...

Så nydelig butikk! :) Der kunne jeg nok svidd av en del lapper... :)

Hulda sa...

Her var det mye fint, Anne. Likte så godt bordet du har dekket. Flotte saker til uterommet også. God nasjonaldag!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

....og varmt vart det...puh!! nett komt inn og fått tatt av meg bunaden, nesten ein befrielse sjøl om eg lika veldig godt å gå med den :)

håpe du har hatt ein fin dag :)

masse fint i butikken din :)

Klem M :)

moa sa...

hei anne -
og takk for koselig hilsen!
høres ut som dere har hatt en skjønn dag.. og ekstra hyggelig er det for dere med små barn..det blir litt annerledes når de har blitt litt større..men vi har jo hatt en kjempekoselig dag, alikevel!
fin uke til deg også -
moaklem

Unknown sa...

Så fine bilder fra butikken din! Håper dere hadde en flott dag i dag. :)

irina sa...

Gratulere du vant !!
Hva ønsker du deg og adressen takk ;)

Klem

h.espe sa...

Tusen takk for koselig 17. mai hilsen. På grunn av besøk og diverse forberedelser til feiringene, kom jeg meg dessverre ikke rundt for å ønske dere en flott nasjonaldag.... Håper iallfall du hadde en flott dag!!!

Her i Oslo hadde vi en fantastisk flott dag. Min søster fikk en fin feiring! Spesielt satte hun stor pris på at mamma og pappa "poppet" opp da vi sprettet chamagnen i vakker vårsol på verandaen...

Ønsker deg en god uke videre!

Klem fra Hildegunn

Hulda sa...

Såå spennende at bladet kommer snart! ;)