onsdag 13. mai 2009

En deilig dag ;)

Idag skinner sola fra en blå himmel og livet er herlig!!! Rart at været skal ha så stor betydning,men det har det i hvert fall for meg..Alt er mye kjekkere når sola skinner ;)

Nå er det like før epletrærne blomstrer og det er et nydelig syn..skulle gjerne plukka inn en gren,men trærne er ikke så store enda :) Ifjor var det så mye epler på trærne at vi måtte plukke bort noen og det ser ut som vi må gjøre det i år også..utrolig mye blomster.. :) I bakgrunnen ser dere litt av rododendronhekken som blomstrer så vakkert..

Vil ønske dere alle en fiiiin dag og jeg håper sola skinner på dere også!!!

Klem Anne ;)

10 kommentarer:

Unknown sa...

JA, så deilig med nydelig vær! Og i morgen skal jeg og en venninne ta oss en tur til butikken din. Jeg gleder meg skikkelig! :) Ha en herlig dag!

Datt sa...

Jeg er helt enig, ALT blir bedre når sol skinner! :) Spesielt når det der vår og den bærer på lovnader om sommer... ;)

h.espe sa...

Sååå deilig - ha en herlig ettermiddag!

klem fra Hildegunn

Hjerterom sa...

Hei :)
Hærlig vær her også :)))
Alt blir så mye lettere når det er så fint...

Så bra med fruktrær,først så er de så fine med blomster...så er det bare å høste deilige frukter senere ;)

Håper på mange sånne dager fremover!

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

liven sa...

Ser ut som det er like deilig vær hos dere som hos oss:o)
nydelige epleblomster....mine er også i blomst nå!!
Og kjempefint med rhododendronhekk!!

Ha en fortsatt fin dag:o)

Magdalena sa...

vel.... eg har fått høre at begeistringen for været har med alderen å gjøre...
nydleigt er det hvertfall!!

skjønn maikvëld til deg~~¨

Kristin sa...

Hei Anne!
Takk for sist og takk for koselig prat i butikken blid som du er:) kjekt jeg fikk sneket meg inn litt tidligere;)
Ja i dag har det vært utrolig vær på Sunnmøre. Ettersom dere fikk mye epler på treet så må det være et tre som trives her. Hvilken sort har dere og når plantet dere det?
Vi skal ha opp ett til i år og lurer på hva vi skal velge.
Ha en flott uke videre!
Klem Kristin

Drømmen om en eplehage sa...

Gleder meg til jeg kan spandere på meg en kvist med epleblomster i en vase, men det blir vel noen år til.

Treet er hvertfall i jorden og det kommer blad, så kryss fingrene for litt blomster også!
Skal ta bilde og dokumenter til helga når jeg er hjemme på dagtid. Nå er det kaos over alt her, men slike er det å være oljenke.
Har jo den flotte lyslykten og slik jeg må vise frem også ;)

Ha en deilig dag i morgen også, solen skal visst vare i maaaange dager. Håper jeg!

Klem Tove

Kristin sa...

Hei og velkommen til en strålende soldag!!!
Takk for svaret ang epletreet:) Kanskje vi kan prøve Rød Prins....
Dette været skal nok gjøre godt for hagene våres og skal vi tro meldingene så slipper vi regnklær og sydvest på 17. mai....hurra!
Ha en flott dag i butikken!!
Klem Kristin

Hvitrose sa...

Flott epletre!!Fineste blomstrene som finst,synd de ikke blomstrer så innmari lenge..

ja tenk at nå er vi inne i en fineværs periode:)
synd å gå på jobb i fineværet;)
Det er mange som skal ha sko til 17 mai..og det er ikke døminutter i butikken hos oss disse dagene;))

ha en fantastisk dag:)Klem